Milan Lajdar

Máte menstruaci?

25. 08. 2015 9:32:04
Jedna bláznivá kolegyně občas dorazí do práce, autem smete branku, chvíli je zavřená v kanceláři a pak vyleze a všechny nás bezdůvodně seřve.

My starší již víme... Musíme však její měsíčkové období tiše a pokorně snášet? Jednou jsem řekl její kolegyni: „Mára má zas měsíčky. To si její manžel doma užije!“ Prdelka můj postřeh kamarádce vyslepičila hned za tepla. Říkáme tomu tzv. „horký bonz“.

Mára okamžitě vystartovala ke mně, zavřela za sebou dveře a ječela, že ona je feministka a já jsem nekorektní hulvát, když poukazuji na její momentální ženské problémy. Koukal jsem na ni, jako by sletěla z Marsu.

„To si budeme rozumět. Já jsem naopak zavilý šovinista.“ Samozřejmě se mnou několik dní nemluvila. Když ženy mají „to své období“, s většinou z nich se normálně komunikovat nedá. Jenže feministky nemají menstruaci! Tak se v tom, čerte, vyznej.

Když je prý hodně žen dlouho pohromadě, cyklus se jim nastaví společně. Moc tomu nevěřím, ale prý tomu tak je. Každopádně jsem zažil za mladých let na táboře v Kyslé Vodě u Banské Bystrice, když Československo bylo ještě Československem, že začaly naráz menstruovat všechny holky, protože jsme se dostali do vyšších pater hor. A my - kluci - jsme vyfasovali baťohy a v rámci partyzánské hry na počest Slovenského národního povstání obíhali všemožné obchůdky v okolí a skupovali dámské vložky. Jó, to byly časy.

Každopádně, jak to máte u vás, když kolegyně má menstruaci a v tomto období s ní prožíváte na pracovišti pár dní malé peklo na zemi? Páni by měli v tomto období dostávat příplatek za ztížené pracovní podmínky, nebo dámy neplacené volno. Kromě feministek!

Autor: Milan Lajdar | karma: 18.72 | přečteno: 985 ×
Poslední články autora