Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vítejte nám, migrantové!

Ještě jsem se nezbláznil. Jenže co mi už podruhé admin vyřadil článek díky názvu blogu, je vidět, že cenzura funguje a vlastní názory se zcela svobodně psát nemohou.  

Byla vám doručena zpráva ze systému blog.idnes.cz. Její znění je: Dobrý den, Váš blog odporuje Kodexu, konkrétně bodu: Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám. Nesmí propagovat násilí a agresivitu jako prostředek řešení konfliktů. Odstranili jsme ho proto z titulní strany, nadále se zobrazuje na Vašem soukromém blogu. Za adminy Tereza Janků Od: helpdesk

Jen aby se migrantové - machometáni brzy nestali v Evropě většinou!

Na adminku se nezlobím. Navíc vím, že nějaký blog je jako prdnutí do moře. Nakonec mám své práce a zájmů tolik, že vůbec blogovat nemusím. Jenže přece jen mně to občas nedá.

Mladé zdravé chlapy - imigranty, kteří k nám ve velkém vtrhli bez pozvání, mám milovat, platit za ně a posluhovat jim? Vezmu to z jiného úhlu pohledu. Nejblíže jsem měl z bytu do supermarketu Interspar. Byl sice trochu dražší, ale měli mnoho akcí, slev a pestrou nabídku potravin. Zejména těch z Rakouska. Nechápu proč, ale u nich je kvalita vždy zaručena. Vloni Interspar skončil a nahradil ho Albert. Nabídka zboží je ucházející, vydali Dětskou knihovničku, nyní dávají zdarma DVD pro děti, relativně jsou vstřícní. Ovšem za jakou cenu. Místo čtrnácti pokladních, které pracovaly v Intersparu, jich mají pět. Ženy za kasou občas málem brečí vysílením. Narostla jim práce a tím pádem i počet chyb. Stále něco reklamuji. A když už jsem se posledně lehce rozčiloval, paní vedoucí mi řekla: „Víte, že zde máme 58 Kč na hodinu?“ To jsem netušil. Je to vůbec možné? Jasně; měla se lépe učit, aby za tento mrzký peníz nemusela otročit za kasou. Jenže to jsou ta KDYBY.

Jak začalo pršet, málem jsem se na kole třikrát položil na zem, protože mám zcela sjetý zadní plášť a on se místo zabrzdění podsmekl. Jel jsem ke svému osvědčenému opraváři, který má nedaleko malou dílničku na opravu jízdních kol. Je spolehlivý, pracovat umí, vždy pokecáme a on je další jistotou, že něco skutečně funguje. Jindy veselý chlapík však byl hodně zamlklý. „Chcete vědět, jak na tom jsem? Jsem v prdeli! Dodatečně mi vyměřili odvod DPH za tři roky. Je fakt, že jsem se spíš věnoval práci a papíry moc nehlídal. Zatím to dělá dvacet osm tisíc korun. Horko těžko to splatím, ale dvacet tisíc mi naštěstí půjčí manželka. Pokud mi však ještě napaří penále a já budu muset navíc koupit za své elektronickou pokladnu, definitivně s opravami kol končím!“

Máme pak jásat, když se do Evropy nahrnou jinověrci, nechají se živit, šatit, obsluhovat, poroučí si, co mohou jíst a co nikoliv a občas sem tam odpálí nějakou bombu či postřílí desítky našich lidí?

Autor: Milan Lajdar | čtvrtek 26.11.2015 9:33 | karma článku: 40,33 | přečteno: 1871x
  • Další články autora

Milan Lajdar

Předvánoční předsevzetí

Občas podlehnu tlaku okolí, situace či nabídky a udělám něco, co ve skutečnosti ani učinit nechci. Proto jsem vše sepsal, abych předvánočnímu času podléhal jen minimálně nebo vůbec.

13.11.2018 v 15:13 | Karma: 8,52 | Přečteno: 321x | Diskuse| Společnost

Milan Lajdar

Nic není v Čechách zbytečnějšího než senát

Tolik humbuku a povyku pro nic. Senát byl hloupost ještě dřív než vůbec vznikl. Sice slyším trapné úvahy o horní a dolní komoře, ale nejsme Amerika, ani antický Řím.

14.10.2018 v 16:09 | Karma: 47,08 | Přečteno: 7483x | Diskuse| Politika

Milan Lajdar

Blboun evropský (česká varianta) – 3. část

Jak je v Čechách pravidlem, leccos je úmyslně nohama vzhůru, takže domácí poddruh – blboun sociální není v pravém slova smyslu hloupý, neschopný a ohrožující druh, ale je naopak rozbujelý, parazitický a nepokrytě vyčůraný.

6.8.2018 v 6:15 | Karma: 23,59 | Přečteno: 615x | Diskuse| Občanské aktivity

Milan Lajdar

Blboun evropský (česká varianta) – 2. část

V první části jsme zmapovali několik typických poddruhů blbouna evropského, který se rozšířil zejména po sjednocení Evropy a zrušení hranic. Využil nové reality a zatím úspěšně prosperuje zejména v Bruselu a okolních státech.

1.8.2018 v 13:08 | Karma: 29,50 | Přečteno: 636x | Diskuse| Občanské aktivity

Milan Lajdar

Blboun evropský – 1. část

Sice původní druh, který však léty ztratil veškeré obranné instinkty. Vyskytuje se po celé Evropě, kde jsou jeho typické poddruhy: například blboun bruselský, blboun španělský, blboun německý (přezdívaný Merkelová) apod.

30.7.2018 v 10:15 | Karma: 36,99 | Přečteno: 1420x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik