Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

je fajn,že má tv vypínač,už méně,že má také ovládač...já hodně využívám vypínač a bytnej ovládač..ovládač v rukách bytného pro mě znamená vypínač :-))))

0 0
možnosti
Foto

Ono je to také tím, že Česká televize je vlastně rodinný podnik a zaměstnání zde se dědí z generace na generaci.

2 0
možnosti

Souhlas od začátku do konce.

4 0
možnosti

Tak to krimi nebylo špatné, ale ta Čtvrtá hvězda, no to nevím, co to mělo znamenat, blbost to tedy byla velká, takže příště už ani náhodou.

0 0
možnosti

J82a62n 69F88r48o33l91í32k

7. 1. 2014 14:20

Nevím proč naříkat, když chytím cca 60 programů na dvě Astry. I nedostatečná znalost němčiny a slabá angličtina mě nevadí, když se dívám na přírodu, sport, atd. Na ČT2 se občas objeví i dobrý film. Mě vadí jen absence Z1, kdy ČT 24 je jen její velmi slabý odvar v ekonomickém zpravodajství.

0 0
možnosti
Foto

Což tak třeba dobrou knížku. Nebo něco napsat, či tak;-)

1 0
možnosti

Mám stejný názor jako Vy, snad kromě toho šlágru, to je také děs a běs.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ ... a kdyz k tomu clovek jeste prida reklamu ...

1 0
možnosti
Foto

R^ Svatá pravda, nevím proč jim ty poplatky furt dávám. Když se chci vzdělat, mám jiné možnosti než televizi, když se chci pobavit, pustím si nějakou starší komedii. Včera to bylo "Všichni musí být v pyžamu", po tom se krásně usínalo!

1 0
možnosti

tak tohle je zrovna pěkná kravina

0 2
možnosti

co říct,jako už kolikrát:"zlatý komunisti"...;-D

pro ty,které jsem naštval: televize je jen jednou ukázkou ,že méně je někdy více. totež platí v těch různým super,čí hyper marketech..pánové,kdo tam chodíte s manželkou,určitě jste si to museli taky říct ."zlatý doby ,kdy se na všechno stály fronty".dnes si paní manželka musí vše důkladně prohlédnout,nakonec nic nevezme(nelíbí,nebo jí to není),s toho by jeden vyrost.

v čt se dívám na AZ kvíz a na Šípa.

ale nevnucuju,třeba to máte jinak..;-D

4 1
možnosti

já v nadsázce vždycky říkám, že to za komunistů bylo lepší....nemuseli ste dumat nad tím, jaké má ta TV, kolo, pračka....parametry, ale vzali ste tu, co zrovna dovezli a zbyla na vás ve frontě

1 0
možnosti
  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik