Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K51a86r58e87l 67C96a60c64h

9. 1. 2014 20:09

Trochu závidím paní Kyliánové, že měla to štěstí vidět Bídníky v r. 92 a ještě s nejlepším obsazením. Já jsem o to vlastním špatným rozhodnutím přišel a dodnes mě to mrzí. Můj šéf byl spolužákem Jana Ježka z gymplu a tak uspořádal autobusový zájezd na představení, ve kterém Jan Ježek alternoval Karla Černocha v roli Jeana Valjeana. Nejel jsem, protože mi dcera slibovala, že koupí lístky a půjdeme tam jako rodina sami. Žel Bohu už bylo vyprodáno až do derniéry. Místo toho jsme od dcery dostali to CD. Tak jsme se tedy jeli po letech podívat na obnovené představení nyní v Pyramidě. Bylo to sice krásné, ale co platno - to první nastudování bylo lepší a silněji obsazené. Thenardierovi v podání J.Korna  a P. Janů nelze překonat a tak  slavný duet "Hlava mazaná" již divákovi nepřijde tak skvělý, jako s touto původní dvojicí. No a přestože Magda Malá je skvělá Eponina, tak Lucka Bílá byla zase o kousíček lepší. V novém nastudování se mi líbil mladý Vágner coby Márius. Naštěstí - protože uváděli, že studenta bude hrát padesátiletý P.Vítek. To by byla katastrofa. Ke studentovi patří mládí a na Vítkovi jsou ta léta již vidět. A Vágner je fakt dobrý.

0 0
možnosti

Tak pod tohle se ráda podepíšu, včetně toho cestování, ač jsem z Prahy, tak pokud chci do centra autem, je to pořád stejné, a bude hůř... Ale zpátky k Bídníkům - tenkrát v 92. jsem měla kliku, že jsem TO viděla! Sice ze zadních řad balkonu ve Vinohradském divadle, ale bylo to zjevení, úžasné pěvecké výkony, Eponinu zpívala Lucka Bílá tak, že ji člověk doslova viděl na barikádě, skvělí byli Karel Černoch, Jiří Korn, Helena Vondráčková a vůbec všichni. Javera zpíval Ameičan, bohužel si už nepamatuju jméno, ale ten byl naprosto věrný,  zpíval česky bez přízvuku... Skvělá byla i výprava. Dneska už nechodím na muzikály, které chrlí naše scéna, tihle Bídníci nasadili laťku sakra vysoko. To CD mám, takže si v práci zpívám "pij se mnou, jak dřív si pil" a tak, prostě pohoda. Doporučuju vřele.

0 0
možnosti
  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik