Diskuse

České dráhy, děkuji!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Přiznám se, že trochu nechápu mentalitu lidí v současnosti. Téměř každý má internet v mobilu, pokud ne, otevřu aspoň pusu a zeptám se, co, kdy, kde a kam. Máme moderní techniku, aby nám ulehčila život, všude informační systém a cedule, kdy co kam jede. V minulosti se člověk bez těchto interaktivních systémů musel obejít a taky dojel do cíle v pořádku. Obecně je cestování mnohem jednodušší, takže mě opravdu překvapuje, že toto dělá některým lidem neskutečný problém.

5 0
možnosti
PU

P71e92t84r 84U46h11e48r

7. 11. 2015 17:36

Vůbec nechápu, proč jste jel do Sadové, která je na opačnou stranu než Havlíčkův Brod. Takže buď kecáte, abyste si mohl plivnout na ČD nebo jste úplný mimoň Rv

Mé zážitky s ČD taky někdy stojí zato, ale nevymýšlím si nesmysly. A pořád optimisticky věřím, že bude líp.

5 0
možnosti
PM

celou dobu jsem premyslel, kde je nejaka dalsi Sadova ... ale mozna si ji autor splet s Pardubicema ... vesnice jako vesnice

0 0
možnosti
AV

O informačních systémech ve stanicích se stará SŽDC.

O výlukách na trati rozhoduje SŽDC.

Nádraží v Havlíčkově Brodě (nástupiště, kolejiště, podchod) rekonstruuje SŽDC.

Porucha zabezpečovacího zařízení jde na vrub SŽDC.

A kdo za to všechno může? České dráhy. 

Když je zpožděn autobus z důvodu kolony, z důvodu opravy pozemní komunikace, tak si také budete stěžovat na dopravce? Všechny výluky a mimořádnosti na železnici najdete jednoduše na internetu (na webu ČD, v IDOSu...), takže jste byl asi jeden z mála, koho náhradní autobusová doprava zaskočila.

Modernizace tratí je, z důvodu velkého podfinancování z dob budování socialismu, velmi potřeba. A jinak, než že na určité období zavřete určitý železniční úsek, který je ke všemu pouze jednokolejný, to zkrátka nejde. Soukromý železniční dopravce by si jinak, než s náhradní autobusovou dopravou, určitě také neporadil.

V celém článku jste tedy špinil České dráhy, přičemž dle mého názoru se zachovaly jak nejlépe mohly a aktivitu průvodčí, která tou dobou už třeba měla mít pracovní přestávku nebo rovnou konec služby, nelze nic jiného, než velmi kladně ocenit.

13 5
možnosti
JK

Jak celou dobu říkám, zadarmo je tahle doprava drahá.

1 6
možnosti
JK

A to mi tady v jedné diskusi milovníci mašinek vehementně tvrdili, že ČD jsou dneska už vopohodě, bez zpoždění a bez problémů.

Sorry, ale rejpnout jsem si musel, každopádně pěkně napsáno.

2 1
možnosti
RK

... a nebyli to milovníci mašinek, ale rádio Jerevan. Když potřebujete do všech možných diskuzí trousit na toto téma své emoce, tak máte s ČD evidentní nekompenzovaný problém. V Havlíčkově Brodě poradí i za peníze z mého zdravotního pojištění. Udělám to pro Vás rád.

Bacha, do Brodu je výluka:-)

1 1
možnosti
RK

Beru to jako literární dílo, takže se ani nepozastavuji nad tím, že jste se vydal z Hradce opačným směrem do Sadové. Když má člověk tolik času, ani výluky mu nevadí. Ostatně závěrdodává článku pohodové vyznění.

1 0
možnosti
LV

L95i81b46o87r 52V38a24n56ě38k

7. 11. 2015 10:42

A na to platíme z našich daní v průměru na rodinu několik tisíc ročně. I když se vlakem nikdy nesvezeme.

3 5
možnosti
RK

1. Pane inženýre, platím si hasiče, aniž u mě kdy hořelo. Jsem také řidič a nedovedu si představit exodus lidí z veřejné dopravy do aut. Veřejnou dopravu potřebujete, i když se s ní nesvezete.

2. Kdo se stal za za socialismu kandidátem věd, ví, jak se tento titul píše a neužívá ho v názvu účtu chybně:-)

9 0
možnosti