Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P91a87v49e58l 83P95u33š

16. 5. 2018 7:17

Musím vás bohužel zklamat, toto není sportovně laděný pisoár.Tato fotbalová branka s míčem je vymyšlena na to , aby se pánové kteří mají problém s "trefováním", zabavili trefením do balónu a neznečišťovali okolí mušle.:-)

0 0
možnosti
LC

Brzy ten problém s logem na dveřích vyšumí. Budete TO, čím se cítíte, resp. co prohlásíte že jste. Nikdy se pak nemůžete splést.:-)

1 0
možnosti
LJ

Nejméně dvakrát jsem v restauraci narazil na záchodky opatřené samočinným zapínání světla. Světlo se rozsvěcuje čidlem snímající pohyb v prostoru. Když stojím chvíli v klidu u mušle, světlo z hasne. Proto si na takovémto záchodě mávám jedou rukou nad hlavou. Náhodný další příchozí mne považuje za pomatence.

0 0
možnosti
VF

Pokud by výzdobu mušle vymyslela žena, umístila by do ní střelecký terč.;-)

0 0
možnosti
PK

No tak pěkné záchodky se sportovní tématikou jsem ještě nezkusil, zatím největší výkony podávám na kontrole prostaty kdy musíte vypít hooooodně vody, aby byl ten proud čitelný pro pana doktora;-D

0 0
možnosti
VV

Vzpominam si. Take jsem kdysi davno narazil na urologa, kde jsem musel vypit litr cehosi a pak na pvel curat na cas. Diky bohu mi muj domaci lekar jeho rady tenkrat rozmluvil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik