Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pane Foglar, omlouvám se…

Slepce na přechodu bych určitě převedl. Ale někdy jsem hnusnej na starý lidi. Nedávno jsem se přistihl, jak řvu na celou ulici na důchodkyni v okně: „Ty blbá krávo, zalez!“

Vytopili nám sklep. Po týdnu provozu se totiž uvolnil nový hlavní ventil a nastala povodeň. Moje papíry, časopisy i knížky nabobtnaly a mohl jsem vše vyhodit. Když jsme se se sousedy s vodní kalamitou vypořádali, čekal mě úklid sklepa. Cesty ke kontejneru na papír budou nekonečné. Tak jsem ho s první várkou otevřel a šel pro další zničené věci.

V okně protějšího paneláku se okamžitě objevila hlava naondulované báby, která ječela: „Můžete tu popelnici po sobě zase zavřít!“

Zatmělo se mi před očima, protože mě mrzely některé zničené knížky a magazíny. „Ty blbá krávo, zalez!“ zařval jsem nečekaně, až jsem se sám sebe polekal. Bába zapadla a jen mě úkradkem pozorovala za záclonou. A já na ni pokaždé udělal rukou symbolického fakáče, aby se příště nepletla do cizích záležitostí. Copak vypadám, že bych po sobě nezavíral popelnice a vajgly schválně házel mimo odpadkové koše?

 

Jindy jsem měl krátkou přestávku v práci a potřeboval rychle nakoupit. Letěl jsem mezi regály v marketu, kde v jedné uličce vykládali zboží a v jediné úzké škvíře stála důchodkyně s vozíkem a civěla. „S dovolením,“ řekl jsem důrazně a čekal, že se bába i s vozíkem pohne. Že poodjede, abych mohl projít. Nestalo se. Bába pouze otočila hlavu a dívala se na mě, jako by mě chtěla uhranout. „Pohněte se, do prdele, a nestůjte tady jak blbka.“

To bábu jakž tak probudilo a zvolna prostor uvolnila. Jen za mnou ještě povykovala: „Vy ale musíte bejt zlej člověk!“             

 

Ale nebojte, vše se vrací jako bumerang. Včera jsem jel na kole a před jedním autem jsem odbočil, aniž bych ukázal, že měním směr jízdy. A z okénka se vysunula hlava a ječela: „To nemáš pazoury, dědku blbej!“

Autor: Milan Lajdar | pátek 21.8.2015 10:48 | karma článku: 18,86 | přečteno: 846x
  • Další články autora

Milan Lajdar

Předvánoční předsevzetí

Občas podlehnu tlaku okolí, situace či nabídky a udělám něco, co ve skutečnosti ani učinit nechci. Proto jsem vše sepsal, abych předvánočnímu času podléhal jen minimálně nebo vůbec.

13.11.2018 v 15:13 | Karma: 8,52 | Přečteno: 321x | Diskuse| Společnost

Milan Lajdar

Nic není v Čechách zbytečnějšího než senát

Tolik humbuku a povyku pro nic. Senát byl hloupost ještě dřív než vůbec vznikl. Sice slyším trapné úvahy o horní a dolní komoře, ale nejsme Amerika, ani antický Řím.

14.10.2018 v 16:09 | Karma: 47,08 | Přečteno: 7483x | Diskuse| Politika

Milan Lajdar

Blboun evropský (česká varianta) – 3. část

Jak je v Čechách pravidlem, leccos je úmyslně nohama vzhůru, takže domácí poddruh – blboun sociální není v pravém slova smyslu hloupý, neschopný a ohrožující druh, ale je naopak rozbujelý, parazitický a nepokrytě vyčůraný.

6.8.2018 v 6:15 | Karma: 23,59 | Přečteno: 615x | Diskuse| Občanské aktivity

Milan Lajdar

Blboun evropský (česká varianta) – 2. část

V první části jsme zmapovali několik typických poddruhů blbouna evropského, který se rozšířil zejména po sjednocení Evropy a zrušení hranic. Využil nové reality a zatím úspěšně prosperuje zejména v Bruselu a okolních státech.

1.8.2018 v 13:08 | Karma: 29,50 | Přečteno: 636x | Diskuse| Občanské aktivity

Milan Lajdar

Blboun evropský – 1. část

Sice původní druh, který však léty ztratil veškeré obranné instinkty. Vyskytuje se po celé Evropě, kde jsou jeho typické poddruhy: například blboun bruselský, blboun španělský, blboun německý (přezdívaný Merkelová) apod.

30.7.2018 v 10:15 | Karma: 36,99 | Přečteno: 1420x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik