Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

nesouhlas, přestože sleduji z 70-80% jen různé programy ČT, každý den tam nejdu dost zajímaného, samozřejmě to nemám ani šanci (a chuť) všechno sledovat;

0 0
možnosti

jediné kanály, kde si vyberu vždycky, jsou dokumentární - protože máme kabelovku, k základním programů jsme přikoupili balíček dokumentů  - těch 150 kč měsíčně za ně není taková pálka (jedna návštěva hospody ;-D)  a vyplatí se to

0 2
možnosti
JD

koukat na zvířátka je fajn, ale také se to omrzí. Já si vybírám podle toho, na co mám zrovna náladu a ne podle toho, kdo to vysílá

0 0
možnosti
JD

no, moc s Váma nesouhlasím. jak by asi tak měl ten policejní vyšetřovatel vypadat? Jako v CSI Miami, kde modelka v kostýmku od armaniho se hrabe v mrtvole? To mi zarostlej Polívka nebo tlustej Taclík(když zamíříme ke konkurenci) přijde víc uvěřitelný. Ano, První republika bude asi vizuálně připomínat Panství....však se také odehrává ve stejné době.

0 0
možnosti

To krimi jsem chvíli taky sledoval a jen nechápu, jak můžou před devátou naturalisticky popisovat a ukazovat rozčtvrcené tělo v popelnicích - z a nahá prsa byx byla pokuta ale tohle je v pořádku, fakt Kocourkov

0 0
možnosti
JD

tak takové záběry vidíte běžně třeba ve 4 odpoledne v jiných seriálech

1 0
možnosti
Foto

Vy se díváte na televizi? Tak to se připravte na to, že to tady pěkně schytáte! A taky vám bude hodně lidí připomínat, že televize má vypínač... Ale já takový nebudu a dávám vám karmu.:-)

4 0
možnosti

tak ty poznámky stran vypínače mě vždy dokázaly naštvat, hlavně tedy dřív když nebyl internet - protože byl sice fakt, že třeba byla Nova soukromá a mohl to jeden přepnout a vypnout . na druhé straně ale získala licenci na rozdíl od ostatních zájemců, a tak ji prostě jeden kritizovat mohl a musel

0 0
možnosti
  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik