Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24a65r96a 12R74a79n47k

28. 9. 2015 18:09

R^Je krasna, ale ta nocni svetylka se mi docela libi, zvlaste v noci,  kdyz jedu autem a prechazeji pres silnici, tady nosi i panickove podobne reflektujici pasky na kalhotach, jako ti jogujici. Horsi je to se srnkami, nemaji zadneho nepritele (krome auta), ty se zde diky velkym zahradam bez plotu namnozily a lezou uz do obchodu, ty by mely mit svetylka. Kockam nekteri davaji rolnicky, aby upozornily ptactvo:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná a noblesní kočička. Pejskaři by si hlavně měli uklízet exkrementy po svých mazlíčcích. Jinak karma.

0 0
možnosti
Foto

Jsem pejskař a nikdy by mě nenapadlo dát na psa něco svítícího a ještě blikajícícího, zrovna tak jako někteří mají své psy ověšeny různými známkami co cinkají jako zvonkohra. Mám ovšem tu výhodu, že moje zvíře je bíločerné a tudíž ve tmě vidím (většinou) alespoň nějakou bílou skvrnu.

0 0
možnosti

Možná vás to napadne, až váš pes jednou zvečera nebo v noci vezme dráhu a porazí ho auto.

0 0
možnosti

Máte teda krasavici! Ale protestuji proti tomu, že psi jsou blbí. Blbí jsou občas lidi. Se svým psem nešišlám, mluvím s ním jako rovný s rovným.:-) A mám ráda psy i kočky. Proč se lidi pořád musí dělat na nějaké skupiny, a podskupiny, to fakt nechápu. Nemám tedy svítícího psa a dávám karmu.

3 0
možnosti

J95a59r73a 90R57a25n77k

28. 9. 2015 18:11

Ja domu prijizdim pozde a vilovou ctvrti, kde se ta svetylka vitaji, nebo casne z rana vidim beziciho se psem a ted je uz v 5 rano tma:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 235
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Lehce zapšklý optimista...

Seznam rubrik