Diskuse
České dráhy, děkuji!
Děkujeme za pochopení.
B57r52o66n58i26s46l29a93v 90G78a38b60r39y20š
Přiznám se, že trochu nechápu mentalitu lidí v současnosti. Téměř každý má internet v mobilu, pokud ne, otevřu aspoň pusu a zeptám se, co, kdy, kde a kam. Máme moderní techniku, aby nám ulehčila život, všude informační systém a cedule, kdy co kam jede. V minulosti se člověk bez těchto interaktivních systémů musel obejít a taky dojel do cíle v pořádku. Obecně je cestování mnohem jednodušší, takže mě opravdu překvapuje, že toto dělá některým lidem neskutečný problém.
P92e43t47r 55U63h83e15r
Vůbec nechápu, proč jste jel do Sadové, která je na opačnou stranu než Havlíčkův Brod. Takže buď kecáte, abyste si mohl plivnout na ČD nebo jste úplný mimoň
Mé zážitky s ČD taky někdy stojí zato, ale nevymýšlím si nesmysly. A pořád optimisticky věřím, že bude líp.
P41e92t95r 94M46a23t18ě46j31í17č29e98k
celou dobu jsem premyslel, kde je nejaka dalsi Sadova ... ale mozna si ji autor splet s Pardubicema ... vesnice jako vesnice
A18d47a73m 49V16i94l28í21m15e24k
O informačních systémech ve stanicích se stará SŽDC.
O výlukách na trati rozhoduje SŽDC.
Nádraží v Havlíčkově Brodě (nástupiště, kolejiště, podchod) rekonstruuje SŽDC.
Porucha zabezpečovacího zařízení jde na vrub SŽDC.
A kdo za to všechno může? České dráhy.
Když je zpožděn autobus z důvodu kolony, z důvodu opravy pozemní komunikace, tak si také budete stěžovat na dopravce? Všechny výluky a mimořádnosti na železnici najdete jednoduše na internetu (na webu ČD, v IDOSu...), takže jste byl asi jeden z mála, koho náhradní autobusová doprava zaskočila.
Modernizace tratí je, z důvodu velkého podfinancování z dob budování socialismu, velmi potřeba. A jinak, než že na určité období zavřete určitý železniční úsek, který je ke všemu pouze jednokolejný, to zkrátka nejde. Soukromý železniční dopravce by si jinak, než s náhradní autobusovou dopravou, určitě také neporadil.
V celém článku jste tedy špinil České dráhy, přičemž dle mého názoru se zachovaly jak nejlépe mohly a aktivitu průvodčí, která tou dobou už třeba měla mít pracovní přestávku nebo rovnou konec služby, nelze nic jiného, než velmi kladně ocenit.
J45i67ř98í 43K92r77á87k28o83r58a
Jak celou dobu říkám, zadarmo je tahle doprava drahá.
J20i85ř25í 58K69r63á79k33o21r56a
A to mi tady v jedné diskusi milovníci mašinek vehementně tvrdili, že ČD jsou dneska už vopohodě, bez zpoždění a bez problémů.
Sorry, ale rejpnout jsem si musel, každopádně pěkně napsáno.
R68a70d19k60o 30K71ř28i93v40á59n45e71k
... a nebyli to milovníci mašinek, ale rádio Jerevan. Když potřebujete do všech možných diskuzí trousit na toto téma své emoce, tak máte s ČD evidentní nekompenzovaný problém. V Havlíčkově Brodě poradí i za peníze z mého zdravotního pojištění. Udělám to pro Vás rád.
Bacha, do Brodu je výluka
R98a27d56k38o 94K12ř29i40v57á13n33e70k
Beru to jako literární dílo, takže se ani nepozastavuji nad tím, že jste se vydal z Hradce opačným směrem do Sadové. Když má člověk tolik času, ani výluky mu nevadí. Ostatně závěrdodává článku pohodové vyznění.
L88i31b32o24r 78V51a25n94ě10k
A na to platíme z našich daní v průměru na rodinu několik tisíc ročně. I když se vlakem nikdy nesvezeme.
R58a54d73k58o 47K22ř30i58v93á86n33e22k
1. Pane inženýre, platím si hasiče, aniž u mě kdy hořelo. Jsem také řidič a nedovedu si představit exodus lidí z veřejné dopravy do aut. Veřejnou dopravu potřebujete, i když se s ní nesvezete.
2. Kdo se stal za za socialismu kandidátem věd, ví, jak se tento titul píše a neužívá ho v názvu účtu chybně