Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V88l45a27s97t93a 33I47l44e85k

7. 11. 2016 19:55

Trošku pohled z jiného úhlu od známých "příslušníků". Všechno vyšetřit, sepsat, různé výslechy zaberou strašně moc času. V hodně případech ale dopředu ví, že pachatel stejně nebude potrestán a jen se jim vysměje. Pak holt rezignují na zbytečnou práci.

A jedna vlastní zkušenost. Na dobírku jsem před lety objednal starší mobil. Z privatu. Balíček došel, na poště jsem dobírku zaplatil a doma zjistil, že mi přišla maketa. Okamžitě ještě ten večer jsem to ohlásil na policii. Řeknete si: jednoduché, kdo si vyzvedne peníze, je zároven podvodníkem. Nebo ne? Jak naivní jsem byl. Po měsíci byl případ odložen.....

0 0
možnosti

Všechno vyšetřit 8-o

No, když jsme policii dodali jméno a adresu zloděje s tím, že lup bude mít doma, vyšetřovali tak intenzivně, že se k němu ani nedostali na návštěvu a neměli čas ani na žádného ze svědků, které jsme jim sepsali.

Odloženo, pachatel nezjištěn.

0 0
možnosti
Foto

Policie na dálnici? Co jezdím, tak je tam vidím velmi vyjímečně...

Jinak mne v poslední době velmi pobavilo, jak Šlachta a spol s vervou vystupovali proti reorganizaci policie (pomiňme nedělitelné právo zaměstnanců posuzovat rozhodnutí nadřízených) a teď vyplulo náhodně na povrch, že v minulých letech vlastně tu reorganizaci vymysleli a nepodařilo se jim ji prosadit....

0 0
možnosti

Nechápu.Proč toho klienta nepošlete ke konkurenci.

Když už nic, tak je taky vykrade. Člověka potěší, když sousedovi chcípne koza , ne ?:-P

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS